tirsdag 10. mars 2009

JAG ELSKAR....MARKNAD!

Hvorfor ikke bare ta med seg symaskinen sin å sy på markedet? LURT.
Mette-Marit/Krokstad, hva du vil? 
Heavy!
Litt bitter for at Sylvia fikk øye på denne kjolen før meg...
Såå eksotisk altså. Vi testa ut hvem som hadde de beste skillsene i å bære en ananas på hodet. Ikke enkelt...Sylvia er sykepleiestudent fra Bergen, og da jeg skulle fortelle en av mine egne bergens opplevelser, ja,  om den gangen jeg våkna grytidlig en hverdag av en gammel alkis som hoia gamle sjømannsviser rett under vinduet mitt i skuteviken, syntes Sylvia dette hørtes veldig kjent ut. Det var da vi fant ut at begge hadde bodd i samme HUS, samme år, hun i første etasje og jeg i andre. Vi DELTE samme postkasse! Sakki, det er da man kan si med god samvittighet at; verden er jammen liten! (Jakken var dagens kupp, 10 kr)

Ingen kommentarer: