lørdag 14. mars 2009

BYLIV

Sylvia er en flink posør. Skjørtet har hun kjøpt på Kidarafa marked.
Vi er hos skredderen Weruu Tailoring Fashion Shop med slagordet        "I´m free for you. Wel come". Det finnes mange skreddere i byen, men denne karen syr altså moteklær og er veldig populær. Sylvia titter ut fra prøverommet i ny kjole, hvor kjolemodellen er laget med inspirasjon fra en av mormorens gamle 50/60-talls kjoler.
Den er så fin! Sylvia er en ekte 50-talls jente og har en blogg som kan sjekkes ut her: www.sylviaher.blog.no
Maren er søt i ny kjole. Jane også.
Jeg måtte selvfølgelig prøve den fine kjolen til Sylvia, og har vært så frekk å bestille en helt lik til meg selv. Gleder meg til jul!
Krest flaskene er så fine synes jeg.
I skobutikk.
Jane og Sylvia trengte nye sko, og endte opp med å kjøpe hver sitt par til 14, 50 kr...
Skal ta med krest flasker hjem, slik at jeg kan også kan bruke dem som lysestaker.

Ingen kommentarer: