torsdag 5. mars 2009

22 RUNDER RUNDT SOLEN

Mathayo gartner (holder hodet) og venn slakta geit for meg på bursdagen. Grotesk! Stakkars geita...Dette er altså ikke Petra. Hun står hjemme i gården til Mathayo og er desverre smelt på tjukken av en av hans egne geiter. Fyyyy.
Maggie sin spesialitet.
Jeg inviterte engelskelevene mine på fest. 
Uh hello there!
Det var koselig!
Kjørte afrikansk tradisjon, hvor bursdagsbarnet sitter på eget bord, og jeg fikk fine taler og flotte presanger, bla. en tropisk juice. Beatrice og Neema er sekretærer på sykepleie skolen.
Fikk også mange fine, harry kort (akkurat som jeg liker det!) med stavelser som Cariana, Kariana, Carianer, osv..ikke helt enkelt det der. Finstasen (kitenge) fikk jeg fra nybegynner-engelsk gruppa.
Måtte selvfølgelig ta en tur til skredderen å sy meg bursdagskjole! Ideen fikk jeg i en butikk i Nairobi, hvor jeg fant en kjole med kanga stoff inni og dette hvite, hullete stoffet utenpå. Ble den ikke fiiin?
Tante hadde laget kjempegod bursdags fløtekake :)
Senere på kvelden kom alle damene og jentene på "tomta". Turid og Karina Neema også :) Det var så trangt i den lille stua vår at det nesten var umulig å sette beina sine ned noe sted.
Tove (arbeider på barnehjemmet), Tracy (medisin student fra USA) og Keira (hudterapaut fra USA). Av Keira fikk jeg hudterapi/massasje i gave. HERLIG.
Laura (med.student fra Nederland) og Irene (fysioterapi student fra Tysvær).

Ingrid (fysioterapi student fra Bærgæn) og Hafida (med.student fra Nederland). Hafida hadde på seg Haydom kjole, 1 av 16 hun har fått skreddersydd her... Jeg har litt å ta igjen med mine 3!
Irene, Ingrid og Maren (sykepleie student) har det løøøøøye.

2 kommentarer:

Marte Aarseth sa...

ser ud som du har det heilt kanon! og kjolen va jättefin! Idag har eg kluppt bob. håbe du nyde kver dag, karrimin.

KARRIHARRY sa...

Takk for det! Du e snille.
Oh my, bob! Dridkult, det har neeesten eg og nå. Klypte meg i Nairobi hos ei inder dama, og fekk skikkelig Bollywood sveis :)
Og ja, eg prøve virkeligt å nyda kver dag te siste slutt!