mandag 30. mars 2009

TOO MUCH

Det er mapera tid (guava), noe som virkelig blir utnyttet, både til syltetøy og som dessert sammen med vaniljekrem..Mm.

Siste markedet mitt...sukk! Men nå har jeg faktisk (tro det eller ei) funnet ut at jeg har nok bruktklær fra Haydom. "Too much" som Maggie alltid bruker å si når hun har for mye å gjøre. Skal liksom ha plass til det også på hjemturen. Fortsatt trist fordeom(!). Fin stakan posering her forresten....mæn. Var fakisk ei som kjøpe denne jakken rett etter jeg hadde lagt den fra meg. Why not.

Maren ble turkis. Personal shopping assistent/veskeholder til høyre der. High class. 

Clara fant en diiiiger kjole. Den passer fint til en mama med 16 unger.. Jeg fant skjorte med pandaer som gymmer :)

Kjøpte også en halvveis dongerikjole som viste seg å være buksedrakt. Coolio.

Ingen kommentarer: