søndag 16. november 2008

KARRIHARRY HAR BLITT BLOGGER !

Wow! Jeg har blitt blogger! Det er historisk og feires for egen del med en mango (og hyene latter utenfor vinduet mitt). Jeg har nemlig flyttet til Tanzania og skal jobbe som frivillig på Haydom Lutheran Hospital i ca 6 mnd. Det er snart 1 mnd siden jeg gav avkall på rent vann i springen og trange hipster-jeans, og jeg stortrives med å koke vannet før en kan drikke det og vandre rundt i luftige kangaer mens sola steiker. Yesterdaytoday&tomorrow er navnet på det som har blitt favoritt blomsten min, og tro meg når jeg skriver at den lukter helt himmelsk. Dessuten er den veldig fin å se på, og det harry navnet passer meg bra siden jeg er karriharry. 

Vel, kjekt at du poppet innom bloggen min. Velkommen igjen! (oh my, harry!)

Ingen kommentarer: